Nejčastější otázka klienta?
V tomto blogovém článku bych se rád rozepsal o tom, jak s námi probíhá spolupráce a následná péče o klienta. Za mne to jsou jedny z nejdůležitějších bodů mé obchodní činnosti.
A proč zrovna toto téma? Upřímně, je to nejčastější otázka klienta. Většina majitelů firem, obchodní zástupců to jistě zná.. “No a jak to celé u Vás chodí? Budu např. pravidelně informován?” Pojďme se tedy na to kouknout!
Úplně první věcí, za mne nejdůležitější, je setkání s klientem, který se k nám dostal na základě doporučení, poptávky či vlastní akvizice (např. z networkingové akce). Když se vrátím k tomu setkání, rád bych napsal, že je to osobní setkání. Každopádně všichni víme, jak se posunula doba “onlinu” v období pandemie koronaviru. Takže standardem se již dnes stalo setkání na dálku pomocí videohovorů. I to má své výhody, ale k tomu se dostanu kdyžtak příště.
Na první schůzce se vždy snažím co nejlépe poznat klienta a ujasnit si jeho potřeby. Někdy mi přijde, že jsem spíše na začátku v roli poradce než jako obchodník, proto jdu vždy s připraveným auditem aktuálního řešení.
Je to tak, že naše portfolio obsahuje mnoho produktů, které klientovi lze nabídnout. Od analýzy klíčových slov, návrhu propagační strategie, přes další marketingové služby až po tvorbu webových stránek na míru. Každý klient je specifický a my se vždy snažíme najít to nejlepší řešení pro jeho podnikání.
Po jednání s klientem vždy zasílám cenovou nabídku, kde jsou rozepsány veškeré dílčí práce. Díky tomu klient ví přesně, co se na jeho projektu bude dělat. Cenovou nabídku nám musí klient schválit! Na základě tohoto spolu sepíšeme smlouvu o dílo, abychom vše měli právně v pořádku a obě strany byly řádně kryté.
Jakmile jsou všechny administrativní věci vyřešeny, čeká nás další sezení!
Blížíme se do finále!
Toto sezení se vždy týká podkladů pro výrobu. Bez nich nemůžeme klientovi projekt vyrobit. Snažíme se to dělat zážitkově, aby to pro klienta nebyla jen ztráta času, ale už v tomto momentě byl rád, že si vybral spolupráci s námi a začal se těšit na finální podobu.
Když máme vše sepsané, projekt jde do výroby. V tomto momentu si kontrolu nad pracemi přebírá kolega, projektový manažer, který se stává pro klienta hlavní komunikační osobou. Společně řeší všechny věci související s tvorbou projektu. Schvalování grafických podkladů, jejich případnou úpravu, realizaci webových stránek, aj.
Jakmile se dokončí toto kolečko všech činností a projekt se úspěšně spustí, chopím se klienta opět já. Společně si řekneme, jak spolupráce probíhala, jak klient byl spokojen a řekneme si další navazující marketingové práce.
Jak s oblibou říkám “Snažíme se budovat dlouhodobě vztahy s klientem a stát se mu partnerem, na kterého se bude moct kdykoliv spolehnout.”
Tlačítkový zákon: Jaké změny čekají e-shopy?
Ruku v ruce se stoupající oblibou online nákupů u lidí jdou úpravy zákona, které mají za úkol chránit právě spotřebitele, tedy nakupující ne e-shopu. Do konce roku
Kdy dělat redesign webu a jak na správné řešení
Stránky se nám nelíbí, pojďme udělat redesign! Často se setkáváme s klienty, jejichž jediný argument, proč chtějí nové webové stránky je ten, že se jim jednoduše nelíbí.
Cookies v roce 2022. Co se změní?
Co jsou to vlastně cookies? Jedná se o malé textové soubory, které se ukládají do prohlížeče návštěvníka určitých webových stránek. Pokud se později vrátíme na stejné webové…
Matěj je první, s kým budete probírat váš vysněný projekt, ideálně u šálku dobré kávy. Vždy je vám k dispozici a můžete se na něj s čímkoli obrátit. Také má na starost rozrůstající se obchodní tým.